середа, 3 серпня 2016 р.

Пастила фруктовая.

Солоденького???

Нарешті в мене вийшло!!!!!!! зробити фруктову нямку-пастилу!!!!

Грушева та абрикосова пастила
 В минулому році всі мої спроби зробити цю смакоту були невдалими...... Я навіть вже не сподівалась зробитиїї знову. Та фотографії деяких добрих знайомих мене надихнули взятися за цю справу ще раз.
І от перечитавши купу рецептів в інеті, дійсно думається що робити її це дуже легка справа, але ж в мене з першого разу не вийшло, тому....(насправді це дійсно не важко, тільки треба знати декілька нюансів, от і 
все!)

Спочатку ми спробували зробити абрикосову пастилу!
На щастя в цьому році у нас були смачнющі-солодющі абрикоски-каліровка. Так от премиваємо їх, витаскуємо кісточки та присипаємо трохи цукром (зовсім трохи, щоб швидше пустили сік, а якщо не солодкі фрукти, то цукру трохи більше - можна як на варення все за вашим смаком та бажанням). Як тільки вони пустять сік я їх збризнула лимонним соком (так вони колір краще зберігають) і поставила на маленький вогонь та проварила до м"якості (десь хв. 15-20, помішуючи). Далі охолодила та........ і ось тут у мене зломався блендер, а їх треба було просто перемолоти блендером........ і да, якщо абрикоски пустили багато соку, то його краще злити (можна - як сироп у торти, а можна просто випити!!! він смачнющий)))))Якщо забули злити нічого страшного, тільки маса дуже рідкувата і сохнути буде довше (саме так я впершу партію і зробила і нічого - вийшло добре!!)


Так от злили рідину, і починаємо перетирати, хтось блендером, а хтось (наприклад, як я) "по-старинке" через сито)))))))) Далі беремо протвінь і застилаємо його пергаментом, змащуємо, зовсім трішечки, олією без запаху и викладаємо нашу перетерту масу тоненьким шаром. От і все, залишилось виставити ці протвіні на сонце або ж у сушилку. Я саме сушила і так і так. На сонці мені сподобалось більше!!! І да, я їх прикрила марлею від мух.

Це в нас така сушильна шафа зроблена чоловіком із старого холодильника)))
 Так само робили із груш- лимонка- тільки проварювала я їх трохи довше, десь 45-50 хвилин, і перетирати в мене не було часу і я їх подавила товкачкою для пюре, звісно що розстелити тонко не вийшло, тож , думаю, нехай , будуть такі собі брусочки. Сохла вона довше ніж абрикосова, але і вона звернулася рулетом.


Так от, коли ваші "пастили"))) висохнуть ( а ви це побачите, вони легко піднімаються з пергаменту і не рвуться!!) зворачиваємо їх у рулети і нарізаємо на кусочки!!!
 Іііііііііііііі.......... ЇМО!!!!!!


Можна ще обваляти у сахарній пудрі - виходить красивіше і смачніше!!!
 Море вітамінів, "полезностей", мінімум "вредностей" і всі дуже задоволені: діти- від солодощів, батьки від їхньої користі!!!!!!!

У контейнерах або пакетах можна зберігати у холодильнику хоч рік (якщо їх раніше не з"їдять!!!!)


  СМАЧНОГО ))))

P.S. в мене плани тепер ще зробити яблуневу, та гарбузову, а ще можна виноградну, а ще з додаванням всіляких спецій-пряностей...........ммммммммм!!!!!!


Я бажаю всім Вам побільше смачного Настрою і таких же смачнющих Планів!!!!
Цілую, Люблю ваша ЄАМ.

Немає коментарів:

Дописати коментар