середу, 3 серпня 2016 р.


День народження!


У стилі "Полі Робокар"


 Нещодавно нашому молодшому сину виповнилось вже 3 роки!!!!
 З чим я і вітаю нас - батьків, та старших братів!!!! Як, же бистро плине час!!!! 
Синочок захопився мультсеріалом "Спасатели, Поли Робокар" і тож хотів собі торт обов"язково із рятівниками, та ще ж всю команду!


Я, хочу Подякувати своїм хлопцям, за те що вони взяли на себе відповідальність за святкове оздоблення для брата! старший подарував йому плакат із командою рятівників, а середній - зробив піньяту і сам її начинив цукерками та мішурою. І все вони робили абсолютно самостійно та у вигляді сюрпризу для іменинника!!! Дякую, мої Любі!!!



Мене вистачило тільки на приготування торту (бо напередодні я погано себе почувала) і добре, що ми заздалегідь потурбувались про приготування пряників для пригощання друзів на вулиці.



Я не претендую на заслуги за свої торти..... бо ж роблю їх тільки для сім"ї, та мені здається, що коли в родині на один рік приходиться аж три дитячих дня народження, то тут вже хочеш не хочеш, а треба чомусь та й вчитися!!!)))




 P.S. Хочу ще показати, який красивий та смачний овочевий пиріг приготувала. Рецепт ось тут, тільки я робила із ржаної муки та ще додавала між шарами овочів тоненько нарізану шинку!!! Смакота!!!)))(особливо для тих хто на дієті;))))




Всім Вам Здоров"я та й побільше!!!!
Ваша ЄАМ.

Немає коментарів:

Дописати коментар