неділя, 25 вересня 2016 р.

Сумочка "Киця"

Сумка-кишенька

.......Мы имеем по карманам:
Две резинки,
Два крючка,
Две больших стеклянных пробки,
Двух жуков в одной коробке,
Два тяжелых пятачка......            (С.Михалков)

А якщо цих карманів не вистачає???? Навіть дівчаткам???? Або ж, їх зовсім НЕМАЄ!!!! (то справжній ЖАХ для малечі!!)) Де сховати свої скарби????
Куди покласти цукерку, якою пригостила подруга?, куди, скажіть, заховати копійку, знайдену по дорозі (або яку тато дав на морозиво???), а дівочі заколочки та каблучки, які так кортить показати подружкам у садку, або на дворі..... От як тут можна обійтись Без кишень??? Або тільки з однією, та й то такою мааааааленькою.......
Так, я розумію, що є сумочки, рюкзаки..... я їх теж полюбляю та Дуже поважаю...... та це ж не замінить магію Кишень!!!!! 


Все це я до чого веду..... Просили мене зробити для дівчинки сумочку-кишеньку,  як раз не Сумку, не Рюкзак, а таку собі додаткову кишеньку!!!! І от, я знову зшила сумочку-кицю, та вирішила не одну, а цілих декілька, може кому ще така річ Дуже потрібна))))



 Зшита з хлопку, простьогана з синтепоном, у киці на шиї дзвіночок....
Розмір кишеньки 12,5*12,5 см, довжина ремінця 115см





Бажаю  всім нашим дітям Щасливого та Справжнього Дитинства!!!!

Цілую, люблю Ваша ЄАМ!


Немає коментарів:

Дописати коментар