вівторок, 20 вересня 2016 р.

Вперше на ярмарку...

У минулу суботу моє рідне місто вімічало День Народження!!!
Новомосковську -440 років!!! (за новими даними)))
За традицією в цей день відбувається ярмарка майстрів.... 
Кожен рік я ходила та загадувала, що наступного року я точно прийму участь ( і так кожного року...) І от!!!! на цей раз я ЦЕ зробила!!! А точніше Ми це зробили! 
Ми - це моя подруга та Велика майстриня декупажу,  а також декоратор Наташа та я.
Погода в цей день була по-справжньому святковою і настрій також.....Ми дуже добре та весело провели час...
Дивіться самі)))




Починаємо торгівлю)))

Наша гордість - Війсковий оркестр 194 понтонно-мостового загону

Це -Я)))


Роботи інших майстрів


Це - Натуся))




Помічники...
 


Потенційний покупець...

Трохи змучені...

та веселі....


Цілую, Люблю ваша ЄАМ!!
П.С. Дякую  тобі, Моя Подруго, за цей день та дуже гарні  фото!!!!)))


2 коментарі:

  1. Та тут же і про мене написали!!!!! Дякую тобі! Ще тобі велики превелике дякую, за те, що покликала мене. А то б я сама ще дуже дуже довго збиралась))))) Дякую!!!!!Ти дуже дуже супер майстриня та ще ти дуже дуже дуже класна подруга!!!!!

    ВідповістиВидалити