суботу, 2 липня 2016 р.


Діти малюють

У нас на вулиці зараз бігає багато дітлахів різного віку від 3-х до 15 років, і хлопчики і дівчатка...
Це я до чого, що забажалось мені залучити цих дітлахів до чогось цікавого, незвичного....і стали ми з моїми хлопцями виходити на двір, виносити величезне покривало (і вже не одне...), спочатку олівці і фарби (а також ватні палички, соломинки, та різні щіточки......) бумагу  і сідали малювали та запрошували до себе всіх бажаючих. Що незвичного? Та те, що всі можуть малювати що забажаеться, як забажається, чим забажається (дуже сподобалось , особливо старшим, малювати пальцями...) і всі "каляки-маляки")))) ми зберігали та ще зробили виставку..... Що я помітила - дітям, особливо старшим школярам та і дитсадівцям, було важко розпочати, вони весь час очікували нарікань або ж критики, а похвали вони навіть не очікували........ Але ж як побачили що малюватидійсно можна все що заманеться їх ПОНЕСЛО!!!!! І як же вони розкрилися за цей короткий проміжок часу....
Отже можна зробити деякі висновки......(самі догадуйтесь))))
Наступного дня ми робили Колажі (нажаль не сфотала((((), а ще через день ліпили просто будь що з солоного тіста .....




 Фото тільки з першої нашої зустрічі..... але спробую наступні рази не забути.... А наступні рази обов"язково будуть, бо діти вже чекають....

 А це Максим  так проводить свій вільний літній час:




2 коментарі:

  1. Ні, я помилилась. Ні не велике сердце у тебе!!! ні ні ні!!!!! воно ВЕЛИЧЕЗНЕ!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, тобі, мій любий Друже!!!!!!))))
      дійсно шкільна програма пригнічує та притупляє у дітей природню допитливість та вродженну творчість.......
      ні, не буває "Не малюючих, або не читаючих, або ж не ліплючих і т.д дітей!!!!!!" НЕ БУВАЄ!!!!!
      Бувають ліниві батьки..... от і все. (я так вважаю)

      Видалити