вівторок, 2 лютого 2016 р.

Смаколики тепер і в мене!!!


 У мене гарні новини!
На зимових канікулах я пройшла декілька майстер класів з виготовлення та прикрашання медово-імбірних пряників. Це така смакота!!!


 Спочатку хотіла навчитися для того щоб балувати своїх хлопців. А тепер думаю - приймати   закази )))))


Моє навчання співпало з підготуванням до Першого Дня Народження мого племінника. Тому 
 мої пряники вийшли тематичними.





Такий собі хлопчиковий набір. (по-типу "чоловічого набору" )


У такому вигляді він опинився у іменинника!


А це - смачний букет ( замість квітів ) для мами годовасика))))))



Пахощі від пряників стоять неймовірні, зберігаються довго ( до півроку ), на смак ніжні та м"якенькі, солодкі з пряним ароматом......... Вихвалятися не люблю але, на цей раз -
ДААААААА!!!!!!! Це смачно та красиво!

На цій смачній ноті бажаю всім побільше приємного та солодкого ( не тільки їстівного ))) у нашому Житті!
  

3 коментарі:

  1. О! Я чувствую аромат пряников!!! Да, он такой сладкий вкусный и пряный!!! О чудо пряники! Всем они хороши !!!

    ВідповістиВидалити
  2. Как я рада, что до вас тоже долетает этот невероятный аромат!!!)))
    Спасибо за приятные слова.

    ВідповістиВидалити