середу, 9 грудня 2015 р.

Починаються Різдвяні дива!!!



Ось, сьогодні вранці прокидаємось, аж глядь, а у нас з"явилась "Різдвяна казка"(вертеп)!!!!!!
-Звідки це взялось? - питають у мене хлопці з підозрою.



- Ангел приніс, - відповідаю я (доречі, я тут зовсім недочого.... таку красу міг принести тільки Він)
Напередоні я розказувала наймолодшому історію Різдва, звісно ж интерпретуючи для його віку, так от він запитав :
-А де корівка та кізонька? Барашек з"явився, а інші де????


Кожного ранку будем спостерігати появу нового персонажу......тобто, Різдвяні Дива!!!!!!)))







Всім бажаю Дитячої Віри у Диво!!!!!!!!

2 коментарі:

  1. Яка краса!!!! Дива починаються!!!!! Дива починаються, завдяки такій дивнім матусі!!!!! Все дуже гарно!!! З вами завжди янгол охоронець!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую! На щастя є на кого рівнятися і є ідєйний натхненник!!!)))) Ти розумієш про кого я)))

      Видалити